Etsimme sinua sisällöntuottaja

Sisällöntuottaja

 

Sinustako Helsingin Ekonomien uusi sisällöntuottaja? Mikäli sisältöjen tuottaminen eri kanaviin sytyttää sinut ja surffaat suvereenisti somen ja digimaailman muutoksissa mukana, saatat olla etsimämme kyky. Sisällöntuottaja toteuttaa päivittäistä viestintää ja markkinointia. Tehtäviin kuuluvat muun muassa verkkosivujen päivittäminen, sosiaalinen media ja jäsenviestintä sähköisillä uutiskirjeillä. Osallistut myös neljä kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenlehden sisällön tuottamiseen ja toimittamiseen.

 

Toivomme sinulta

  • aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä
  • erinomaista suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa suomeksi ja hyvää englannin kielen taitoa
  • osaamista eri ohjelmistoista (mm. WordPress, Photoshop, InDesign)
  • luovuutta ja aikaansaavuutta
  • järjestelmällisyyttä ja kykyä pysyä aikatauluissa
  • itsenäistä työotetta ja oma-aloitteisuutta
  • kuvaus- ja editointitaidot (still ja videot) katsotaan eduksi

 

Tarjoamme

  • mahdollisuuden rakentaa osaavaa ja kestävää huomista työsi kautta
  • monipuoliset ja mielenkiintoiset työtehtävät
  • mahdollisuuden kehittää ja kehittyä
  • näköalapaikan yli 17 000 jäsenen ekonomiyhdistyksessä
  • joustavat työajat ja etätyömahdollisuudet

 

Toimistomme sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien päässä Pasilan aseman välittömässä läheisyydessä.

 

Hakeminen

  • Lähetä hakemuksesi (sis. palkkatoive), CV:si sekä minuutin mittainen esittelyvideo osoitteeseen [email protected]
  • Otsikoi viesti nimellä ”Sisällöntuottaja”
  • Hakuaika päättyy 9.10.2022.

 

Lisätietoja

  • Marjaana Töyli, toiminnanjohtaja, p. 040 705 77 88

 

Helsingin Ekonomit on ammattiyhdistys, jossa on jäseniä yli 17 000. Yhdistävä tekijä jäsentemme kesken on kauppatieteellinen koulutus. Jäsenet kuuluvat kauttamme Suomen Ekonomeihin ja Akavaan. Ylläpidämme ja kehitämme laaja-alaisesti jäsentemme osaamista sekä panostamme vahvasti heidän henkilökohtaiseen hyvinvointiinsa ja työssä jaksamiseen. Näkyvin toimintamuotomme ovat erilaiset tapahtumat, joita on vuosittain lähes 200 ja osallistumisia noin 15 000. Tapahtumat ovat viestinnän sisältöjen päälähde. Luomme mahdollisuuksia menestyä, kehittyä, verkostoitua ja voida hyvin osallistaen niin jäsenet kuin kauppatieteiden opiskelijatkin mukaan toimintaamme