Markkinointi-ekonomit – Susanna Brummer

Susanna Brummer on toiminut Markkinointiekonomien johtokunnassa lähes kaksi vuotta. Susannan johtokuntakausi on nyt tulossa täyteen ja hän väistyy nauttimaan Helsingin Ekonomien koulutustarjonnasta rivijäsenenä. Työkseen Susanna tekee brändimarkkinointia Fazer Makeisilla.

 

Mukaan markkinointiekonomien johtokuntatoimintaan Susanna lähti, sillä hänellä oli ideoita koulutuksiin, joiden arvelin kiinnostavan muitakin. Ennakolta hän epäili ja tuumi, että liittyisikö toimintaan puuduttavia kokouksia sekä pitkiä iltoja. Toiminta on kuitenkin ollut mukavan reipasta, kaikki ideat on otettu aina ilolla vastaan ja ryhmässä on ollut helppo toimia. Markkinointiekonomit etenevät tuumasta toimeen ja homma sujuu.

 

Markkinointiekonomit

 

Markkinointiekonomit järjestävät vuoden mittaan 12-15 tilaisuutta. Tänä vuonna koulutusten teemana on ollut Tarinankerronta markkinoinnissa. Tilaisuuksissa on kuultu näkökulmia ja case esimerkkejä eri yrityksistä. Koulutusteema vuodelle 2019 on Moderni markkinointi. Johtokuntaan kaivataan lisää idearikkaita markkinoinnista innostuneita ekonomeja, sillä johtokunnassa on tänä vuonna useampikin erovuoroinen jäämässä pois toiminnasta.

 

Susanna suosittelee johtokuntatoimintaa kaikille, jotka haluavat tutustua uusiin ihmisiin sekä toimialoihin. Koulutusten järjestelyt sujuvat helposti, kun jokainen tuo toimintaan omat kontaktinsa ja osaamisensa. Kokoukset ovat kerran kuussa ja siihen lisäksi sitten ne omat koulutusillat, sopivasti puuhaa eikä mitenkään liian raskasta.

 

Hakemuksia rohkeasti liikkeelle ja tervetuloa Markkinointiekonomien johtokuntaan, uudet jäsenet!

 

Johtokuntahaku on käynnissä lokakuun 2018! Katso tästä lisätiedot ja hae mukaan.